hai . ary nie ain trase happy . tp ta tau knape ??
ain drg cite yg die akn balik eck . ta tawu la btol ke ta . harap2 btol la .
ta saba nk jumpe die . cm mane la agk nye die skrang .
da kurus ke blom . ke makin berisi .
[hahaha] .
ta gesah ar cm ane skali pon . ain tetp syag die .
harap dpt jumpe die .
ehmmm .
nie ain cbot jp dri tolg mak at baza . sbb da lme ain ta on chat ng bdk2 fb ain . windu sngat2 . smbil on fb . edit blog la ape lg .
[hahaha] . mak jangan mara .
[hehehehe] .
ky la . nte ain smbong blik la . babayyy .
Tiada ulasan:
Catat Ulasan